a


Η ομαδική εργασία προάγει το ομαδικό πνεύμα  και την αλληλεγγύη. Το ατομικό όφελος εξασφαλίζει αποτελεσματικά κίνητρα για τη διοίκηση του προσωπικού.

Χριστίνα Λόχ - Hotel Stories
11362
post-template-default,single,single-post,postid-11362,single-format-standard,theme-hudsonwp,edgt-core-1.0.1,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,hudson-ver-2.2, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,side_menu_slide_with_content,width_470,woocommerce_installed,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.4,vc_responsive
 

Χριστίνα Λόχ

Απρ 06 2019

Χριστίνα Λόχ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ

Όνομα : Χριστίνα

Επίθετο : Λοχ

Ημερομηνία Γέννησης : 6 Μαΐου 1964

Οικογενειακή Κατάσταση : Παντρεμένη, με δύο παιδιά

Εθνικότητα : Ελληνική

Διεύθυνση : B10, Μητροπολίτου Παντελεήμονος.

Σταθερό : 2310 303268

Κινητό : 6945 438500

e-mail : lochchristina@gmail.com

ΜΟΡΦΩΣΗ

1985-1989 Απόφοιτος Σχολής Τουριστικών Επιχειρήσεων Σχολή Διοίκησης και Οικονομικών του ΤΕΙ Κρήτης, Ηράκλειο

1982-1983 Πτυχιούχος Λογιστικής του ΕΚΕΣ (Επιστημονικό Κέντρο-Εργαστήριο Σπουδών)

1982 Απόφοιτη του 2ου Γενικού Λυκείου Θεσσαλονίκης

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Μάιος 2018-Σήμερα

Σύμβουλος Τουριστικών Επιχειρήσεων για τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ. Συνεργασία με τα :

          •  ΑTHLOS HOTEL 4* (μέλος του PT Hotels, Θεσσαλονίκη)
          • A FOR ART 4* (μέλος του Xenios Gate Hotels, Θάσος)
          • HOTEL DAFNI PLUS (Λεπτοκαρυά, Πιερίας)

Οκτώβριος 2018-Σήμερα

Εκπαιδευτής στο Ιδιωτικό Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης NEW YORK, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Τουρισμού και Φιλοξενίας


Ιανουάριος 2018-σήμερα

Διευθυντής Ανάπτυξης Επιχειρήσεων στην εταιρία PRAXICON PCO – Διοργάνωση Συνεδρίων & Εκδηλώσεων.

Επιδίωξη νέων πελατών, ανθρώπων και εταιρειών, ανάπτυξη σχέσεων.

Σχεδιασμός και ανάπτυξη νέων εκδηλώσεων, επιπλέον σε ιατρικά συνέδρια, όπως εταιρικές εκδηλώσεις, κοινωνικές εκδηλώσεις, κίνητρα.

Σχεδιασμός ανάπτυξης με στόχο την εισαγωγή νέων υπηρεσιών στην εταιρεία.

Πλήρης γνώση του ανταγωνισμού καθώς και των διαθέσιμων υπηρεσιών της εταιρείας.


Μάιος 2010-Ιανουάριος 2018

Διευθυντής Ανάπτυξης Επιχειρήσεων στο THE MET HOTEL (μέλος του Ομίλου Chandris).

Προσέλκυση νέων πελάτων μέσω του Διαδικτύου και της διαφήμισης.

Ανάπτυξη σχέσεων με νέους πελάτες, με στόχο τις πωλήσεις.

Ανάπτυξη και διατήρηση των παρόντων πελατών, μέσω νέων υπηρεσιών και λύσεων.

Συνεργασία με υψηλόβαθμα στελέχη, στο Τμήμα Μάρκετινγκ και στο προσωπικό.

Δραστηριότητες διοίκησης των ανθρώπων που είναι υπεύθυνοι για την ανάπτυξη επιχειρηματικών δραστηριοτήτων για την εταιρεία.

Στρατηγικός σχεδιασμός με σκοπό την εισαγωγή νέων επιχειρήσεων στην εταιρεία.


Ιανουάριος 2007-Μάιος 2010

Διευθυντής Κρατήσεων & Αποδοχών Macedonia Palace

Συνεργασία με Διευθυντή Πωλήσεων για πολιτική τιμολόγησης, σχετικά με Συνέδρια, Ομάδες, Εταιρικούς Λογαριασμούς.

Ημερήσια ενημέρωση για τη διαθεσιμότητα για μεμονωμένους επισκέπτες στο τοπικό σύστημα κράτησης μαζί με τα κεντρικά συστήματα κρατήσεων (GDS, Summit, Hrs, Expedia, Bookings, Last Minute).

Περιορισμούς-τιμών των συστημάτων διαχείρισης, που αναφέρονται παραπάνω, καθώς και διαχείριση ιδεών.

Παρακολούθηση ανταγωνισμού μέσω του προγράμματος View Rate Travelclick.

Αύξηση των εσόδων της Διεύθυνσης Καθημερινής Απόδοσης, ARR,

RevPar ανά Τμήμα Αγοράς, Πρόβλεψη, Προϋπολογισμός, Πραγματική Καθημερινή παρακολούθηση εσόδων ανά τομέα αγοράς και αφαίρεση στατιστικών στοιχείων.

Παρακολούθηση του ετήσιου Προγράμματος Προϋπολογισμού και του Προϋπολογισμού του Ξενοδοχείου, καθώς και σε εβδομαδιαίες Συνεδριάσεις Πωλήσεων, εβδομαδιαίες Συνεδριάσεις Εισοδήματος και καθημερινές Συνεδριάσεις Λειτουργίας.

Διευθυντής Τμήματος Κρατήσεων, Διευθυντής Δασμών.


Δεκέμβριος 2000 – Ιανουάριος 2007

Διαχείριση καθημερινής κράτησης Fit Corporate, Allotment, Crews.

Παρακολούθηση όλων των ομάδων (κατάλογος δωματίων, κατανομή, δωρεάν πολιτική).

Ημερήσιος έλεγχος της κράτησης και έλεγχος τιμών πελατών.

Τηλεφωνική επαφή με πελάτες για συμμετοχή σε δεξιώσεις.

Κοκτέιλ με Επιχειρηματικούς Πελάτες και Ταξιδιωτικά Γραφεία.

Συμμετοχή σε εβδομαδιαίες συνεδριάσεις απόδοσης σε συνεργασία με τους G.M., RDM, F.O.


ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 1991-ΙΟΥΝΙΟΣ 1998

Συνεργασία με τις Pythagoras Private V.E.T. και State Thessaloniki V.E.T. – Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων.

Υπεύθυνη για το Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, Pythagoras V.E.T.

Διδασκαλία σχετικά με την λειτουργία της Reception, του Hotel Accountancy, των Tourism Services και του Main Courante.


Απρίλιος 1990-Αύγυστος 1995

Υπεύθυνη  Reception στο Porto Carras Hotel, Χαλκιδική.

Ατομική και ομαδική ενημέρωση πελατών.

Έκδοση συναλλάγματος και υπεύθυνη για την ασφάλεια του ξενοδοχείου.

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
ΕΙΔΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
    • Δημιουργία αποτελεσματικής ομάδας – NSA
    • Διαχείριση απόδοσης και πωλήσεων
    • Transient Edge – Goldaxia
    • Ideas Vsi σύστημα εκπαίδευσης και διαχείρισης εσόδων
    • Αποτελεσματική επικοινωνία και συνεργασία
    • AΑ& Partners (Ομάδα Υποδοχής-Κρατήσεων)
    • Ηγεσία και διαχείριση ενός ξενοδοχείου με συναισθηματική νοημοσύνη

Ξένες Γλώσσες : Αγγλικά, Γερμανικά

Δεξιότητες Η\Υ : Επαρκής Γνώση χειρισμού Η/Υ, Microsoft Office και Internet

Ξενοδοχειακά Προγράμματα : PROTEL, FIDELIO, SYSCO-ESP sales &catering

Άδεια Οδήγησης : Ναι

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
    • Ταξίδια
    • Μουσική
    • Ζωγραφική
ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ

Διαθέσιμες κατόπιν αιτήσεως

0 Comments
Share Post
No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.